Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = Marketing
Archívum:
Corvinus Kutatások
Tárolt tételek száma:
514
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
501
-
514
/
514
Vásárlási szokások a családi életciklusokban: a vasárnapi zárva tartás hatása a családi vásárlásokra.
Tartalom
|
Metaadatok
Neulinger, Ágnes; Kenesei, Zsófia
Végtelen történet: A narratív elemzés alkalmazhatósága a marketingkutatásban
Tartalom
|
Metaadatok
Mitev, Ariel Zoltán
Video-produkciós projektek a marketingoktatásban
Tartalom
|
Metaadatok
Horváth, Dóra; Csordás, Tamás; Mitev, Ariel Zoltán; Móricz , Éva; Szpisák, Tamás; Végh, Zoltán
Videoton – a vadásztölténytől a színes televízión át az autó hátsó lámpájáig. Esettanulmány
Tartalom
|
Metaadatok
Szalkai, Zsuzsanna; Magyar, Mária; Mandják, Tibor; Neumann Bódi, Edit
Vizuális ingerek felhasználói véleményekben: TripAdvisor fényképek tartalomelemzése = Visual stimuli in online consumer evaluations: A content analysis of TripAdvisor photos
Tartalom
|
Metaadatok
Markos-Kujbus, Éva; Csordás, Tamás
VY
Tartalom
|
Metaadatok
Cosovan, Attila
Webrooming és showrooming Magyarországon : Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán
Tartalom
|
Metaadatok
Nagy, Ákos; Németh, Péter; Kemény, Ildikó; Szűcs, Krisztián
Westel : A magyar mobilkommunikációs piac 1990-1999
Tartalom
|
Metaadatok
Bauer, András
What are the potential end customers of the heat market like? The customer segmentation challenge on the heat market
Tartalom
|
Metaadatok
Munkácsi, Noémi; Simon, Judit
What the audiences of performing arts find most important: An examination of the attitudinal and relational marketing strategies
Tartalom
|
Metaadatok
Chang, Angela
Winning Media Strategies in the Time of the Economic Crisis
Tartalom
|
Metaadatok
Horváth, Dóra; Mitev, Ariel Zoltán; Bauer, András
www.politikaimarketing.net
Tartalom
|
Metaadatok
Markó, Róbert
XXI. századi marketing hajtóerő: divat és divatkommunikáció
Tartalom
|
Metaadatok
Horváth, Dóra; Móricz , Éva
Zöld szálloda - örökzöld imázs: A „zöld” mint minőség és minősítés kommunikációjának elemzése fogyasztói visszajelzések és szállodai honlapok vizsgálata alapján = Green Hotel - Evergreen Image: Being „Green” As Quality and Qualificational Value in Consumer Feedbacks and Hotel Webpage Communication based on a Qualitative Research
Tartalom
|
Metaadatok
Ásványi , Katalin; Komár, Zita
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
501
-
514
/
514