Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = Commerce and tourism
Archívum:
Corvinus Kutatások
Tárolt tételek száma:
378
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
21
-
40
/
378
A digitális innovációk hatása az élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok teljesítményére = The impact of digital innovations on grocery retail performance
Tartalom
|
Metaadatok
Berezvai, Zombor; Agárdi, Irma; Szabolcsné Orosz, Judit
A digitalizáció mint a kiskereskedelmi tevékenységet integráló tényező
Tartalom
|
Metaadatok
Agárdi, Irma
A digitalizáció, mint a kiskereskedelmi tevékenységét integráló tényező = Integrative Role of Digitalization in the International Retailing
Tartalom
|
Metaadatok
Agárdi, Irma
A dolgozói elégedettség vizsgálata a belső CSR-tevékenységek tükrében
Tartalom
|
Metaadatok
Raffay-Danyi, Ágnes; Hajmásy, Gyöngyi
A Felvidék magyarlakta területén működő turisztikai szervezeti rendszer vizsgálata
Tartalom
|
Metaadatok
Tőzsér, Anett; Bánhidai, Csilla; Fogarasi, Noémi Blanka; Csonka, Ákos
A fenntarthatóság szempontjainak megjelenése a hazai turisztikai célú fejlesztési programokban
Tartalom
|
Metaadatok
Nemes, Nikoletta; Happ, Éva
A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája
Tartalom
|
Metaadatok
Hinek, Mátyás; Kulcsár, Noémi
A figyelem ökonómiája: A vevők meghódításának új módszerei és csatornái
Tartalom
|
Metaadatok
Hámori, Balázs
A fogyasztói érték és az élmény kontextusa a turisztikai szakirodalomban (The context of consumer value an experience in tourism literature)
Tartalom
|
Metaadatok
Kulcsár, Noémi
A fogyasztói magatartás elemzése feltételes választási modellekkel – a mangalicakolbász példáján
Tartalom
|
Metaadatok
Czine, Péter; Török, Áron; Horváth, Péter
A fogyatékosság, az akadálymentesség és a mobilitás, mint egzisztenciális alaptulajdonság
Tartalom
|
Metaadatok
Farkas, Jácint; Petykó, Csilla
A földrajzi távolság, a kulturális hasonlóság és a szabadkereskedelem hatása a borkereskedelemre = Effects on the global wine trade of geographical distance, cultural and linguistic similarity, and free trade
Tartalom
|
Metaadatok
Balogh, Jeremiás Máté
A gasztronómiai fogyasztók szegmentálása az online aktivitás és az influencerkövetés szemszögéből
Tartalom
|
Metaadatok
Szakály, Orsolya
A geoparkok szerepe a geoturizmusban, különös tekintettel a hazai helyzetre = The role of geoparks in geotourism and with special regard to the domestic situation
Tartalom
|
Metaadatok
Pappné Vancsó, Judit; Nagy, Mónika; Bazsó, Tamás
A gyermekkori szocializáció hatása a Balatonnal kapcsolatos felnőttkori attitűdökre = The impacts of childhood socialization on adulthood attitutes in the case of Balaton
Tartalom
|
Metaadatok
Kiss, Kornélia; Bogáromi, Eszter
A gyulai Almásy-kastély Látogatóközpontban végzett, a látogatóI élmény feltárását célzó kvantitatív kutatás bemutatása
Tartalom
|
Metaadatok
Ginovszky-Bodnár, Dorottya
A hálózatok mint az akadálymentesség és az akadálygenerálás határpontjai – Rövid útikalauz az együttműködések életfilozófiai jelentésvilágaiban történő eligazodáshoz
Tartalom
|
Metaadatok
Farkas, Jácint
A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében
Tartalom
|
Metaadatok
Gyulavári, Tamás; Hubert, József
A hazai generációk, különös tekintettel a digitális bennszülöttek szállodaválasztási szokásai a fenntarthatóság és a digitalizáció mentén = Hotel choice habits of the Hungarian generations, in particular the digital natives, alongside sustainability and digitalization
Tartalom
|
Metaadatok
Lukács, Rita; Tütünkov-Hrisztov, Jordán; Grotte, Judit
A hazai kisvasutak forgalmának turisztikai potenciál alapú vizsgálata
Tartalom
|
Metaadatok
Princz-Jakovics, Tibor; Vasvári, Gergely
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
21
-
40
/
378