Ugrás a tartalomhoz

 

"Lájk első látásra?" – Mi inspirálja a márkák kedvelését az online térben, kis vendéglátóhelyek esetében? ("Like at first sight?" – What inspires liking brands in online social media in the case of small catering establishments?)

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/2044/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Management, business policy, business strategy
Type = Conference or Workshop Item
Cím:
"Lájk első látásra?" – Mi inspirálja a márkák kedvelését az online térben, kis vendéglátóhelyek esetében? ("Like at first sight?" – What inspires liking brands in online social media in the case of small catering establishments?)
Létrehozó:
Gáti, Mirkó
Csordás, Tamás
Markos-Kujbus, Éva
Dátum:
2015-08-27
Téma:
Marketing
Management, business policy, business strategy
Tartalmi leírás:
Típus:
Conference or Workshop Item
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Gáti, Mirkó and Csordás, Tamás and Markos-Kujbus, Éva (2015) "Lájk első látásra?" – Mi inspirálja a márkák kedvelését az online térben, kis vendéglátóhelyek esetében? ("Like at first sight?" – What inspires liking brands in online social media in the case of small catering establishments?). In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.
Kapcsolat:
info:eu-repo/grantAgreement/EC/FP7/320203
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess