Ugrás a tartalomhoz

 

Problémaalapú megközelítés alkalmazása matematikaórán és hatásai felső tagozatos diákok motivációjára, gondolkodásmódjára és tanulási eredményeire
Effects of problem-based approach in mathematics classrooms on lower secondary students’ motivation, thinking and learning outcomes

  • Metadata
Content: https://hdl.handle.net/2437/365754
Archive: DEA PhD
Set: PhD dolgozatok
Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola
Title:
Problémaalapú megközelítés alkalmazása matematikaórán és hatásai felső tagozatos diákok motivációjára, gondolkodásmódjára és tanulási eredményeire
Effects of problem-based approach in mathematics classrooms on lower secondary students’ motivation, thinking and learning outcomes
Creator:
Báró, Emőke
Contributor:
Herendiné Kónya, Eszter
Kovács, Zoltán
Matematika- és számítástudományok doktori iskola
Természettudományi és Technológiai Kar
Tóth, Emőke
Date:
2024-01-30T19:25:41Z
2024-01-30T19:25:41Z
2024
2024-05-08
Subject:
problémaalapú tanulás, motiváció, kritikus gondolkodás, algebrai gondolkodás, tanulási eredmények, problem-based learning, motivation, critical thinking, algebraic thinking, learning outcomes
Matematika- és számítástudományok
Természettudományok
Description:
Language:
Hungarian
English
Format:
application/pdf
application/pdf
181 oldal
application/pdf
application/pdf
Identifier:
https://hdl.handle.net/2437/365754