Ugrás a tartalomhoz
Repository Common Search
OJS/OCS Common Search
Other Sources Search
in English |
magyarul
Font size:
Help
Search
Homepage
Search
Archives
Help
Login
Login
Password
Register
Contacts
MTA SZTAKI DSD
dict.sztaki.hu
Set: Témakör = Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Archive:
Corvinus Doktori disszertációk archívum
Items in this set:
38
Items
No ordering (fast)
Newest first
Sorted by name
Filter:
1
-
20
/
38
A borárakat meghatározó tényezők Magyarországon, különös tekintettel a földrajzi árujelzőkre = Factors determining wine prices in Hungary, especially regarding geographical indications
Content
|
Metadata
Gál, Péter
A főutcamenedzsment mint városrevitalizációs eszköz lehetőségei Magyarországon
Content
|
Metadata
Teveli-Horváth, Dorottya
A hazai borágazat versenyképessége a nemzetközi piacokon, különös tekintettel az Európai Unióra
Content
|
Metadata
Harsányi, Gábor
A hazai söripar átalakulása a nemzetközi tendenciák tükrében.
Content
|
Metadata
Győrfi, Zoltán
A hivatalosan támogatott exporthitelezés rendszerének alternatív institúcionalizmusa a nemzetközi kapcsolatok szabályozási keretei között
Content
|
Metadata
Némedi-Varga, Szilvia
A magyar földrajzi árujelzős élelmiszerek észlelési térképe: a magyar vásárlók értékdimenziói = Detection map of Hungarian food products with geographical indications: value dimensions of Hungarian consumers
Content
|
Metadata
Miklós, Ilona
A magyar gabonafélék versenyképessége a nemzetközi kereskedelemben
Content
|
Metadata
Jámbor, Attila
A termékinnováció meghatározó irányai a telítődő élelmiszerpiacon = Dominant trends of product innovation in the saturating food market
Content
|
Metadata
Fehér, Orsolya
A turisztikai élményteremtés vizsgálata szolgáltatói szemszögből = Tourism experience creation from a business perspective
Content
|
Metadata
Zátori, Anita
A turisztikai piac szerkezete és etnikai turizmus Székelyföldön = The structure of the tourism market and ethnic tourism in Szeklerland, Romania
Content
|
Metadata
Tóth-Batizán, Emese Emőke
A turizmus társadalmi-kulturális hatásai
Content
|
Metadata
Rátz, Tamara
A versenytársak csak egy kattintásra vannak. Az újravásárlási és továbbajánlási szándék alakulása különböző e-kereskedelmi kategóriákban = Competition is just a click away. Repurchasing and Word of Mouth Intention in the Different E-Commerce Categories
Content
|
Metadata
Kemény, Ildikó
A világ borkereskedelmének empirikus elemzése = An empirical analysis of world wine trade
Content
|
Metadata
Balogh, Jeremiás Máté
Az 1995 óta tartó lakóingatlan-áremelkedés mérése és okai
Content
|
Metadata
Horváth, Áron Botond
Az első lépések a fogyasztóvá váláshoz: Hogyan befolyásolja az óvodáskorú gyermekek környezete az élelmiszer-fogyasztási viselkedésüket? = The first steps to becoming consumers: How preschool children's surroundings impact on their food consumption behaviour
Content
|
Metadata
Kásler, Tina Tímea
Az Európai Unió cukoripari reformjának elosztási és struktúrális hatásai
Content
|
Metadata
Borbély, Ákos
Egy turisztikai ajánlórendszer modellje = A Model of a Touristic Recommender System
Content
|
Metadata
Apáthy-Molnár, Sándor
Exploring City Brand Engagement: Uncovering the Values of Engaged Stakeholders in Budapest
Content
|
Metadata
Namaz, Lachin
Fenntartható fogyasztás a turizmusban? A helykötődés és környezettudatos viselkedés összefüggései a nemzeti parkokban = Sustainable consumption in tourism? The relationship between place attachment and pro-environmental behaviour in national parks
Content
|
Metadata
Kasza-Kelemen, Kata
Fogyasztói árelfogadás az interneten
Content
|
Metadata
Gyulavári, Tamás
No ordering (fast)
Newest first
Sorted by name
Filter:
1
-
20
/
38