Ugrás a tartalomhoz

 

A fogyasztói részvétel mint marketingkommunikációs eszköz a digitális médiában = User participation as a marketing communications tool in the age of digital media

  • Metadata
Content: http://phd.lib.uni-corvinus.hu/891/
Archive: Corvinus Doktori disszertációk archívum
Set: Állapot = Nem publikált
Témakör = Média és kommunikáció
Témakör = Marketing
Típus = Disszertáció
Title:
A fogyasztói részvétel mint marketingkommunikációs eszköz a digitális médiában = User participation as a marketing communications tool in the age of digital media
Creator:
Csordás, Tamás
Date:
2016-02-12
Subject:
Marketing
Média és kommunikáció
Description:
Type:
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
Format:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Identifier:
Csordás, Tamás (2016) A fogyasztói részvétel mint marketingkommunikációs eszköz a digitális médiában = User participation as a marketing communications tool in the age of digital media. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2016004
Relation: