Search
Login
Contacts
A fogyasztói részvétel mint marketingkommunikációs eszköz a digitális médiában = User participation as a marketing communications tool in the age of digital media |
Content: | http://phd.lib.uni-corvinus.hu/891/ |
---|---|
Archive: | Corvinus Doktori disszertációk archívum |
Set: |
Állapot = Nem publikált
Témakör = Média és kommunikáció Témakör = Marketing Típus = Disszertáció |
Title: |
A fogyasztói részvétel mint marketingkommunikációs eszköz a digitális médiában = User participation as a marketing communications tool in the age of digital media
|
Creator: |
Csordás, Tamás
|
Date: |
2016-02-12
|
Subject: |
Marketing
Média és kommunikáció
|
Description: | |
Type: |
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
|
Format: |
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
|
Identifier: |
Csordás, Tamás (2016) A fogyasztói részvétel mint marketingkommunikációs eszköz a digitális médiában = User participation as a marketing communications tool in the age of digital media. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2016004
|
Relation: |