Search
Login
Contacts
Assessing Young Learners’ Strategic L2 Vocabulary Learning in the Framework of Self-Regulation |
Content: | http://doktori.bibl.u-szeged.hu/2186/ |
---|---|
Archive: | SZTE Doktori Értekezések Repozitórium |
Set: |
Állapot = Kéziratban
Tudományterületek = Bölcsészettudományok: Nyelvtudományok Típus = Disszertáció |
Title: |
Assessing Young Learners’ Strategic L2 Vocabulary Learning in the Framework of Self-Regulation
|
Creator: |
Hardi Judit
|
Date: |
2014-06-24
|
Language: |
English
English
Hungarian
English
|
Type: |
Disszertáció
NonPeerReviewed
|
Format: |
application/pdf
application/pdf
application/pdf
|
Identifier: |
Hardi Judit
Assessing Young Learners’ Strategic L2 Vocabulary Learning in the Framework of Self-Regulation.
Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem.
(2014)
|
Relation: |
2839314
|