Search
Login
Contacts
The Perceived Empowering And Brand-related Effects Of Femvertising |
Content: | http://phd.lib.uni-corvinus.hu/1257/ |
---|---|
Archive: | Corvinus Doktori disszertációk archívum |
Set: |
Állapot = Nem publikált
Témakör = Média és kommunikáció Témakör = Marketing Témakör = Szociológia Típus = Disszertáció |
Title: |
The Perceived Empowering And Brand-related Effects Of Femvertising
|
Creator: |
Török, Anna
|
Date: |
2023-03-03
|
Subject: |
Marketing
Média és kommunikáció
Szociológia
|
Description: | |
Language: |
English
English
Hungarian
Hungarian
|
Type: |
Disszertáció
NonPeerReviewed
|
Format: |
application/pdf
application/pdf
application/pdf
|
Identifier: |
Török, Anna (2023) The Perceived Empowering And Brand-related Effects Of Femvertising. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI https://doi.org/10.14267/phd.2023005
|
Relation: |
https://doi.org/10.14267/phd.2023005
|