Ugrás a tartalomhoz

Webrooming és showrooming Magyarországon : Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/7545/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Type = Article
Cím:
Webrooming és showrooming Magyarországon : Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán
Létrehozó:
Nagy, Ákos
Németh, Péter
Kemény, Ildikó
Szűcs, Krisztián
Kiadó:
Corvinus University of Budapest, School of Management
Dátum:
2022-07-27
Téma:
Marketing
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Nagy, Ákos ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1403-0038 <https://orcid.org/0000-0002-1403-0038>, Németh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4631-1587 <https://orcid.org/0000-0003-4631-1587>, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252 <https://orcid.org/0000-0002-6738-8252> and Szűcs, Krisztián ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4672-8067 <https://orcid.org/0000-0003-4672-8067> (2022) Webrooming és showrooming Magyarországon : Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (7). pp. 79-93. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.07
Kapcsolat:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.07
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.07