Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Webrooming és showrooming Magyarországon : Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/7545/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Type = Article |
Cím: |
Webrooming és showrooming Magyarországon : Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán
|
Létrehozó: |
Nagy, Ákos
Németh, Péter
Kemény, Ildikó
Szűcs, Krisztián
|
Kiadó: |
Corvinus University of Budapest, School of Management
|
Dátum: |
2022-07-27
|
Téma: |
Marketing
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Nagy, Ákos ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1403-0038 <https://orcid.org/0000-0002-1403-0038>, Németh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4631-1587 <https://orcid.org/0000-0003-4631-1587>, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252 <https://orcid.org/0000-0002-6738-8252> and Szűcs, Krisztián ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4672-8067 <https://orcid.org/0000-0003-4672-8067> (2022) Webrooming és showrooming Magyarországon : Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (7). pp. 79-93. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.07
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.07
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.07
|