Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HF Commerce / kereskedelem
Archívum:
REAL
Tárolt tételek száma:
419
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
141
-
160
/
419
Az innováció helye a nemzetközi termékmenedzsment döntésekben
Tartalom
|
Metaadatok
Dankó, László
Az interoperabilitásra vonatkozó elvárások a digitális piacok szabályozási kontextusában = Interoperability Requirements in the Regulatory Context of Digital Markets
Tartalom
|
Metaadatok
Firniksz, Judit
Az ókori selyemkereskedelem történetéből
Tartalom
|
Metaadatok
Harmatta, János
Az on-line szájreklám (electronic word-of-mouth) jellemzői a marketingkommunikáció szempontjából
Tartalom
|
Metaadatok
Markos-Kujbus, Éva
Az online marketing szerepe az információkeresésben bioélelmiszereknél = The role of online marketing in information search for organic products
Tartalom
|
Metaadatok
Hegede, Gabriella; Podruzsik, Szilárd
Az online marketingcontrolling értékelési folyamata a tartalommarketing ROI segítségével
Tartalom
|
Metaadatok
Hajdú, Noémi
Az online vásárlási szokások pandémia okozta változásának vizsgálata és fenntarthatósági aspektusa
Tartalom
|
Metaadatok
Takáts, Alexandra
Az online vásárlási szokások vizsgálata a generációk szempontjából
Tartalom
|
Metaadatok
Balogh-Kardos, Valentina; Gál, Tímea
Az orosz-kínai reláció fejlődése, különös tekintettel a kereskedelmi kapcsolatokra
Tartalom
|
Metaadatok
Szunomár, Ágnes
Az UNCITRAL nemzetközi kereskedelmi jogi nyelvezete
Tartalom
|
Metaadatok
Milassin, László
Az utolsó száz méter kihívásai az e-kereskedelem logisztikában
Tartalom
|
Metaadatok
Póka, Viktor; Lányi, Márton
Beágyazott autonómia és a WTO : fejlesztéspolitikai lehetőségek a Kereskedelemi Világszervezet szabályrendszerében
Tartalom
|
Metaadatok
Vigvári, Gábor
Beszámoló az I. Élelmiszer és Marketing Nemzetközi Konferenciáról = The Account of 1st International Food and Marketing Conference
Tartalom
|
Metaadatok
Weisz, Margit; Szente, Viktória
Borravalóadási szokások Magyarországon = Tipping habits in Hungary
Tartalom
|
Metaadatok
Fenyvesi, Éva; Kovácsné Székely, Ilona; Polák-Weldon, Réka
Bűnszervezetek a nemzetközi illegális állat- és növénykereskedelemben = Criminal Organisations Involved in the International Illegal Trade in Animals and Plants
Tartalom
|
Metaadatok
Zsigmond, Csaba
Carbon emission trading as a climate change mitigation tool
Tartalom
|
Metaadatok
Andrej, David
Challenges of Consumer Protection Regarding Artificial Intelligence
Tartalom
|
Metaadatok
Stefán, Ibolya
Changes in the Attitudes of Hungarian Shoppers in Times of Crisis
Tartalom
|
Metaadatok
Törőcsik, Mária; Csóka, László; Németh, Péter; Neulinger, Ágnes
Channel preferences in the High-value electronic device purchase decison process regarding the purchase attitude among domestic buyers = Csatorna preferenciák a nagyértékű elektronikai cikkek vásárlási folyamatában a vásárlói attitűddel összefüggésben a hazai vásárlók körében
Tartalom
|
Metaadatok
Taralik, Krisztina; Molnár, Zsolt; Kozák, Tamás
China Does Not Want a Trade War – The Case for Rare Earth Elements
Tartalom
|
Metaadatok
Erdey, László; Fenyves, Veronika; Márkus, Ádám; Tőkés, Tibor
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
141
-
160
/
419