Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HF Commerce / kereskedelem
Archívum:
REAL
Tárolt tételek száma:
417
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
161
-
180
/
417
China's Trade Policy Changes: Arguments and Criticisms
Tartalom
|
Metaadatok
Krajczár, Gyula
Cikkismertetés: Alkalmas volt a minimumegységár az alkoholfogyasztás visszaszorítására Skóciában és Walesben? = Article Review: Has the Minimum Unit Price Been Effective in Reducing Alcohol Consumption in Scotland and Wales?
Tartalom
|
Metaadatok
Vitrai, József
Classification of car emblems
Tartalom
|
Metaadatok
Dömötör, Csaba
Commercialization of Patent Innovations
Tartalom
|
Metaadatok
Nagy, Szabolcs; Pererva, P.G.
Communities after markets. The long road of winemakers to self-governance in post-communist Hungary
Tartalom
|
Metaadatok
Mike, Károly; Megyesi, Boldizsár
Competition between Aupark Shopping Center and Avion Shopping Park
Tartalom
|
Metaadatok
Sikos T, Tamás
CONSUMER BEHAVIOR IN SPORTS MARKETING IN THE CONTEXT OF FOOTBALL
Tartalom
|
Metaadatok
Khudiyev, Murad; Szabó, Zoltán
Consumer Behaviour Model on the Furniture Market = Vásárlói magatartásmodell a bútorpiacon
Tartalom
|
Metaadatok
Bednárik, Éva; Pakainé Kováts, Judit
Consumer behaviour on the market of functional food
Tartalom
|
Metaadatok
Piskóti, István; Nagy, Szabolcs
Consumer reaction to dynamic pricing : The moderating effect of price position = Fogyasztói reakció a dinamikus árképzésre : az árpozíció mérséklő hatása
Tartalom
|
Metaadatok
Omarli, Sevinj
Consumers’ Attitude to Consumption of Rabbit Meat in Eight Countries Depending on the Production Method and Its Purchase Form
Tartalom
|
Metaadatok
Szendrő, Katalin; Szabó-Szentgróti, Eszter; Szigeti, Orsolya
Coronavirus crisis – trade effects for the Iberian and Visegrád countries
Tartalom
|
Metaadatok
Éltető, Andrea
Cost management in practice of households and companies during the crisis in Hungary
Tartalom
|
Metaadatok
Horváthné Kökény, Annamária; Horváth, Marianna
Could Bentonite Product Choice Fit the Desired Wine Style? = Kann die Wahl des Bentonitproduktes an die gewünschte Stilistik eines Weines angepasst werden?
Tartalom
|
Metaadatok
Rakonczás, Nándor; Tóth, Réka; Soós, Áron; Kállai, Zoltán; Kovács, Béla; Holb, Imre; Kovács, Sándor
Customer Participation: Mandatory or Voluntary Behaviour?
Tartalom
|
Metaadatok
Ercsey, Ida
Deglobalizáció és változó értékláncok? Értelmezési kísérlet a technológiai ciklusok kontextusában = De-Globalisation and Changing Value Chains? An Interpretative Experiment in the Context of Technological Cycles
Tartalom
|
Metaadatok
Szanyi, Miklós
Design religion : A törődő design már művészet?
Tartalom
|
Metaadatok
Körösvölgyi, Zoltán
Determinants of regional trade agreements: Global evidence based on gravity models
Tartalom
|
Metaadatok
Jámbor, Attila; Gál, Péter; Török, Áron
Die Bedeutung von Value Based Selling im Vermarktungsprozess der Anlagenplanung = The importance of value communication in selling processes of the plant engineering market
Tartalom
|
Metaadatok
Reiterer, Johannes; Scheiber, Eva-Maria
Die Rolle des Donauhandels im Nürnberger Wirtschaftsleben. Beziehungen zwischen den Wirtschaftseliten Pressburgs und Nürnbergs im 16. Jahrhundert
Tartalom
|
Metaadatok
Tózsa-Rigó, Attila
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
161
-
180
/
417