Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Type = Book Section
Archívum:
Corvinus Kutatások
Tárolt tételek száma:
560
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
381
-
400
/
560
Magyarország és a Varsói Szerződés felbomlása (1988–1991)
Tartalom
|
Metaadatok
Békés, Csaba
Magyarországi lakosok nyitottsága a megosztáson alapuló szolgáltatások iránt szocio-demográfiai tényezők mentén = Hungarian residents’ openness for sharing-based services along socio-demographic factors
Tartalom
|
Metaadatok
Buda, Gabriella; Pethes, Barbara; Karajánnisz, Manolisz; Lehota, József
Mai és régi idők tenisze A nem teljesen kitöltött páros összehasonlítás mátrixok egy alkalmazása
Tartalom
|
Metaadatok
Temesi, József; Csató, László; Bozóki, Sándor
Makrogazdaság-politika és növekedés
Tartalom
|
Metaadatok
Németh, András Olivér
Makrogazdasági stabilizáció másképp – a gazdaságpolitika populista fordulata
Tartalom
|
Metaadatok
Bartha, Attila
Mănăștur Image(s), Mănăștur Awareness(es) The Mental Map of a Communist District of the City of Cluj, Romania
Tartalom
|
Metaadatok
Pásztor, Gyöngyi
Marketing as Designing: Design Methods in Marketing Education – Introduction to DesignCommunication
Tartalom
|
Metaadatok
Horváth , Dóra; Cosovan, Attila; Csordás , Tamás; Horváth, Daniella; Mitev, Ariel Zoltán
Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig
Tartalom
|
Metaadatok
Dörnyei, Krisztina; Gyulavári, Tamás; Hofmeister Tóth, Ágnes; Jenes, Barbara; Jentetics, Kinga; Neumann Bódi, Edit; Neulinger, Ágnes; Simon, Judit; Zsótér, Boglárka
Measuring and Controlling Divisiveness in Rank Aggregation
Tartalom
|
Metaadatok
Colley, Rachael; Grandi, Umberto; Hidalgo, Cesar A.; Macedo, Mariana; Navarrete, Carlos
Measuring Benefits of Technology Spillovers from Foreign Direct Investment in Central and Eastern Europe
Tartalom
|
Metaadatok
Szent-Iványi, Balázs; Vigvári, Gábor
Meggyőző és manipulatív befolyásolási stratégiák a reklámretorika szemszögéből: szalmabáb, hamis dilemma, személyeskedés és egyéb reto-logikai érvelési hibák tettenér(t)ése
Tartalom
|
Metaadatok
Komár, Zita
Megújuló energiatermelés a fenntarthatóság szolgálatában
Tartalom
|
Metaadatok
Fodor, Bea
Mekkora az elég nagy a gazdaságból? A hagyományos gazdasági növekedés paradigmájának főbb alternatívái a fenntartható jövő szempontjából
Tartalom
|
Metaadatok
Kocsis, Tamás; Harangozó, Gábor
Mennyire terheli a környezetet a hazai háztartások fogyasztása? A fogyasztási szerkezet vizsgálata ÁKM-együtthatókkal
Tartalom
|
Metaadatok
Kiss, Károly
Merre tart a környezetértékelés? A teljes gazdasági értéktől az ökoszisztéma-szolgáltatásokig
Tartalom
|
Metaadatok
Marjainé Szerényi, Zsuzsanna; Kovács, Eszter
Merre tart az anyagiasság-kutatás? Az elmúlt nyolc év meghatározó kutatási eredményeinek összefoglalása = What are the tendencies in materialism studies? A review on the most relevant research findings since 2010
Tartalom
|
Metaadatok
Debreceni, János
Mese két föderációról… - A belgiumi és a boszniai föderáció, avagy működőképesek-e a multietnikus modellek?
Tartalom
|
Metaadatok
Kemenszky, Ágnes; Kőváriné Ignáth, Éva
Methodological experiences in Hungarian foresight activities
Tartalom
|
Metaadatok
Nováky, Erzsébet; Hideg, Éva
MI-t hoz a jövő? – Munkaerőpiaci változások a személyközlekedés terén
Tartalom
|
Metaadatok
Miskolczi, Márk; Kökény, László
Miért követjük a sportolók közösségi média (márka) oldalait? – A sportolói (márka) oldalak követési motivációinak mérésére alkalmas magyar skála kialakítása = Why do we follow athletes (brand) pages on social media? Development of the athelete (brand) page follower motivation scale
Tartalom
|
Metaadatok
Kajos, Attila
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
381
-
400
/
560