Ugrás a tartalomhoz

Miért követjük a sportolók közösségi média (márka) oldalait? – A sportolói (márka) oldalak követési motivációinak mérésére alkalmas magyar skála kialakítása = Why do we follow athletes (brand) pages on social media? Development of the athelete (brand) page follower motivation scale

  • Metaadatok
Tartalom: https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Culture, sport
Type = Book Section
Cím:
Miért követjük a sportolók közösségi média (márka) oldalait? – A sportolói (márka) oldalak követési motivációinak mérésére alkalmas magyar skála kialakítása = Why do we follow athletes (brand) pages on social media? Development of the athelete (brand) page follower motivation scale
Létrehozó:
Kajos, Attila
Kiadó:
Selye János Egyetem
Dátum:
2018-08-27
Téma:
Culture, sport
Marketing
Tartalmi leírás:
Típus:
Book Section
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Kajos, Attila (2018) Miért követjük a sportolók közösségi média (márka) oldalait? – A sportolói (márka) oldalak követési motivációinak mérésére alkalmas magyar skála kialakítása = Why do we follow athletes (brand) pages on social media? Development of the athelete (brand) page follower motivation scale. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 529-540. ISBN 978-80-8122-236-8
Kapcsolat:
https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet