Ugrás a tartalomhoz

Becsült részvételi valószínűség szerinti párosítás a marketingprogramok értékelésében

  • Metaadatok
Tartalom: https://www.ksh.hu/statszemle
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = General statistics
Type = Article
Cím:
Becsült részvételi valószínűség szerinti párosítás a marketingprogramok értékelésében
Létrehozó:
Neulinger, Ágnes
Kiadó:
Központi Statisztikai Hivatal
Dátum:
2012-09
Téma:
Marketing
General statistics
Tartalmi leírás:
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Neulinger, Ágnes (2012) Becsült részvételi valószínűség szerinti párosítás a marketingprogramok értékelésében. Statisztikai Szemle, 90 (9). pp. 867-877.
Kapcsolat:
https://www.ksh.hu/statszemle