Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje = An approach for non-monetary customer valuation in case of webstores – based on an integrated model of customer satisfaction, loyalty and value |
Tartalom: | https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Commerce and tourism Type = Book Section |
Cím: |
Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak
esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje = An approach for non-monetary customer valuation in case of webstores – based on an
integrated model of customer satisfaction, loyalty and value
|
Létrehozó: |
Nagy, Ákos
Kemény, Ildikó
Szűcs, Krisztián
Simon, Judit
|
Közreműködő: |
Józsa, László
Korcsmáros, Enikő
Seres Huszárik, Erika
|
Kiadó: |
Selye János Egyetem
|
Dátum: |
2018-08-27
|
Téma: |
Commerce and tourism
Marketing
|
Tartalmi leírás: | |
Típus: |
Book Section
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Nagy, Ákos and Kemény, Ildikó and Szűcs, Krisztián and Simon, Judit (2018) Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje = An approach for non-monetary customer valuation in case of webstores – based on an integrated model of customer satisfaction, loyalty and value. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 171-182. ISBN 978-80-8122-236-8
|
Kapcsolat: |
https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet
|