Ugrás a tartalomhoz

Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje = An approach for non-monetary customer valuation in case of webstores – based on an integrated model of customer satisfaction, loyalty and value

  • Metaadatok
Tartalom: https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Commerce and tourism
Type = Book Section
Cím:
Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje = An approach for non-monetary customer valuation in case of webstores – based on an integrated model of customer satisfaction, loyalty and value
Létrehozó:
Nagy, Ákos
Kemény, Ildikó
Szűcs, Krisztián
Simon, Judit
Közreműködő:
Józsa, László
Korcsmáros, Enikő
Seres Huszárik, Erika
Kiadó:
Selye János Egyetem
Dátum:
2018-08-27
Téma:
Commerce and tourism
Marketing
Tartalmi leírás:
Típus:
Book Section
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Nagy, Ákos and Kemény, Ildikó and Szűcs, Krisztián and Simon, Judit (2018) Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje = An approach for non-monetary customer valuation in case of webstores – based on an integrated model of customer satisfaction, loyalty and value. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 171-182. ISBN 978-80-8122-236-8
Kapcsolat:
https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet