Ugrás a tartalomhoz

E-commerce evolution in Hungary: an investigation of critical succes factor

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/493/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Service management
Subject = Commerce and tourism
Subject = Information economy
Type = Book Section
Cím:
E-commerce evolution in Hungary: an investigation of critical succes factor
Létrehozó:
Kolos, Krisztina
Gáti, Mirkó
Gyulavári, Tamás
Közreműködő:
Munteanu, Corneliu
Kiadó:
Alexandru Ioan Cuza University of Iasi
Dátum:
2011
Téma:
Marketing
Service management
Commerce and tourism
Information economy
Tartalmi leírás:
Típus:
Book Section
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Kolos, Krisztina and Gáti, Mirkó and Gyulavári, Tamás (2011) E-commerce evolution in Hungary: an investigation of critical succes factor. In: Marketing theory challenges in emerging societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 156-162. ISBN 9789736406812
Kapcsolat: