Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
E-commerce evolution in Hungary: an investigation of critical succes factor |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/493/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Service management Subject = Commerce and tourism Subject = Information economy Type = Book Section |
Cím: |
E-commerce evolution in Hungary: an investigation of critical succes factor
|
Létrehozó: |
Kolos, Krisztina
Gáti, Mirkó
Gyulavári, Tamás
|
Közreműködő: |
Munteanu, Corneliu
|
Kiadó: |
Alexandru Ioan Cuza University of Iasi
|
Dátum: |
2011
|
Téma: |
Marketing
Service management
Commerce and tourism
Information economy
|
Tartalmi leírás: | |
Típus: |
Book Section
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Kolos, Krisztina and Gáti, Mirkó and Gyulavári, Tamás (2011) E-commerce evolution in Hungary: an investigation of critical succes factor. In: Marketing theory challenges in emerging societies. Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, Iasi, pp. 156-162. ISBN 9789736406812
|
Kapcsolat: |