Ugrás a tartalomhoz

Az online-fogyasztói elégedettség mérésére alkalmas skála tesztelése és véglegesítése a vállalati döntéshozók támogatása céljából (Testing and finalizing a scale for measuring online consumer satisfaction to support the companies decision making process)

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/865/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Decision making
Type = Monograph
Cím:
Az online-fogyasztói elégedettség mérésére alkalmas skála tesztelése és véglegesítése a vállalati döntéshozók támogatása céljából (Testing and finalizing a scale for measuring online consumer satisfaction to support the companies decision making process)
Létrehozó:
Somogyi, Ildikó
Kiadó:
Vállalatgazdaságtan Intézet
Dátum:
2012
Téma:
Decision making
Marketing
Tartalmi leírás:
Típus:
Monograph
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Somogyi, Ildikó (2012) Az online-fogyasztói elégedettség mérésére alkalmas skála tesztelése és véglegesítése a vállalati döntéshozók támogatása céljából (Testing and finalizing a scale for measuring online consumer satisfaction to support the companies decision making process). Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.
Kapcsolat: