Ugrás a tartalomhoz

 

Assessing Young Learners’ Strategic L2 Vocabulary Learning in the Framework of Self-Regulation

  • Metaadatok
Tartalom: http://doktori.bibl.u-szeged.hu/2186/
Archívum: SZTE Doktori Értekezések Repozitórium
Gyűjtemény: Állapot = Kéziratban
Tudományterületek = Bölcsészettudományok: Nyelvtudományok
Típus = Disszertáció
Cím:
Assessing Young Learners’ Strategic L2 Vocabulary Learning in the Framework of Self-Regulation
Létrehozó:
Hardi Judit
Dátum:
2014-06-24
Nyelv:
angol
angol
magyar
angol
Típus:
Disszertáció
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
Hardi Judit Assessing Young Learners’ Strategic L2 Vocabulary Learning in the Framework of Self-Regulation. Doktori értekezés, Szegedi Tudományegyetem. (2014)
Kapcsolat:
2839314