Ugrás a tartalomhoz

Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben / The effect of communication channels and innovation behaviour on trust and customer retention in personal selling

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/4231/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Knowledge economy, innovation
Subject = Media and communication
Type = Article
Cím:
Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben / The effect of communication channels and innovation behaviour on trust and customer retention in personal selling
Létrehozó:
Bauer, András
Mitev, Ariel Zoltán
Gáti, Mirkó
Kiadó:
Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Kar
Dátum:
2019-09-16
Téma:
Knowledge economy, innovation
Media and communication
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Bauer, András and Mitev, Ariel Zoltán and Gáti, Mirkó (2019) Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben / The effect of communication channels and innovation behaviour on trust and customer retention in personal selling. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (9). pp. 6-13. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.09.02
Kapcsolat:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.09.02