Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben / The effect of communication channels and innovation behaviour on trust and customer retention in personal selling |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/4231/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Knowledge economy, innovation Subject = Media and communication Type = Article |
Cím: |
Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben / The effect of communication channels and innovation behaviour on trust and customer retention in personal selling
|
Létrehozó: |
Bauer, András
Mitev, Ariel Zoltán
Gáti, Mirkó
|
Kiadó: |
Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Kar
|
Dátum: |
2019-09-16
|
Téma: |
Knowledge economy, innovation
Media and communication
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Bauer, András and Mitev, Ariel Zoltán and Gáti, Mirkó (2019) Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben / The effect of communication channels and innovation behaviour on trust and customer retention in personal selling. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (9). pp. 6-13. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.09.02
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.09.02
|