Ugrás a tartalomhoz

Strukturális egyenlőségek modellezésének gyakorlati alkalmazása egy autókereskedelemre vonatkozó elégedettség-lojalitás kutatásban

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/4669/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Type = Article
Cím:
Strukturális egyenlőségek modellezésének gyakorlati alkalmazása egy autókereskedelemre vonatkozó elégedettség-lojalitás kutatásban
Létrehozó:
Sugatagi, Gábor
Szántó, Szilvia
Kiadó:
Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Gazdálkodástudományi Kar Budapesti Vezetőképző Központ
Dátum:
2003-09
Téma:
Marketing
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Sugatagi, Gábor and Szántó, Szilvia (2003) Strukturális egyenlőségek modellezésének gyakorlati alkalmazása egy autókereskedelemre vonatkozó elégedettség-lojalitás kutatásban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (9). pp. 47-63.
Kapcsolat: