Ugrás a tartalomhoz

Globális vállalati stratégia és márkaépítés: A Stella Artois esete

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/4820/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Management, business policy, business strategy
Type = Article
Cím:
Globális vállalati stratégia és márkaépítés: A Stella Artois esete
Létrehozó:
Kriszt, Hajnalka
Mácsai, Katalin
Mellár, Balázs
Ring, Ildikó
Kiadó:
Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Gazdálkodástudományi Kar Budapesti Vezetőképző Központ
Dátum:
2001-11
Téma:
Marketing
Management, business policy, business strategy
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Kriszt, Hajnalka and Mácsai, Katalin and Mellár, Balázs and Ring, Ildikó (2001) Globális vállalati stratégia és márkaépítés: A Stella Artois esete. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (11). pp. 50-53.
Kapcsolat: