Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Globális vállalati stratégia és márkaépítés: A Stella Artois esete |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/4820/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Management, business policy, business strategy Type = Article |
Cím: |
Globális vállalati stratégia és márkaépítés: A Stella Artois esete
|
Létrehozó: |
Kriszt, Hajnalka
Mácsai, Katalin
Mellár, Balázs
Ring, Ildikó
|
Kiadó: |
Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Gazdálkodástudományi Kar Budapesti Vezetőképző Központ
|
Dátum: |
2001-11
|
Téma: |
Marketing
Management, business policy, business strategy
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Kriszt, Hajnalka and Mácsai, Katalin and Mellár, Balázs and Ring, Ildikó (2001) Globális vállalati stratégia és márkaépítés: A Stella Artois esete. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (11). pp. 50-53.
|
Kapcsolat: |