Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Nagykanizsa mint márka – középiskolások körében végzett városmárka-asszociációs vizsgálatok eredményei = Nagykanizsa as a brand – results of the studies conducted on city brand association among secondary school students |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/5054/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Type = Article |
Cím: |
Nagykanizsa mint márka – középiskolások körében végzett városmárka-asszociációs vizsgálatok eredményei = Nagykanizsa as a brand – results of the studies conducted on city brand association among secondary school students
|
Létrehozó: |
Kovács, László
Keller, Krisztina
Tóth-Kaszás, Nikoletta
Knausz, Lívia
|
Kiadó: |
Budapesti Corvinus Egyetem
|
Dátum: |
2020-03
|
Téma: |
Marketing
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Kovács, László and Keller, Krisztina and Tóth-Kaszás, Nikoletta and Knausz, Lívia (2020) Nagykanizsa mint márka – középiskolások körében végzett városmárka-asszociációs vizsgálatok eredményei = Nagykanizsa as a brand – results of the studies conducted on city brand association among secondary school students. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (3). pp. 17-29. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.02
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.02
|