Ugrás a tartalomhoz

Nagykanizsa mint márka – középiskolások körében végzett városmárka-asszociációs vizsgálatok eredményei = Nagykanizsa as a brand – results of the studies conducted on city brand association among secondary school students

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/5054/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Type = Article
Cím:
Nagykanizsa mint márka – középiskolások körében végzett városmárka-asszociációs vizsgálatok eredményei = Nagykanizsa as a brand – results of the studies conducted on city brand association among secondary school students
Létrehozó:
Kovács, László
Keller, Krisztina
Tóth-Kaszás, Nikoletta
Knausz, Lívia
Kiadó:
Budapesti Corvinus Egyetem
Dátum:
2020-03
Téma:
Marketing
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Kovács, László and Keller, Krisztina and Tóth-Kaszás, Nikoletta and Knausz, Lívia (2020) Nagykanizsa mint márka – középiskolások körében végzett városmárka-asszociációs vizsgálatok eredményei = Nagykanizsa as a brand – results of the studies conducted on city brand association among secondary school students. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (3). pp. 17-29. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.02
Kapcsolat:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.02