Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Neuromarketing attitűdök, módszerek és hatások a stratégiai és operatív döntésekre neuromarketing = Neuromarketing attitudes, methods and their impacts on the on strategic and operative marketing decisions |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/5066/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Type = Article |
Cím: |
Neuromarketing attitűdök, módszerek és hatások a stratégiai és operatív döntésekre neuromarketing = Neuromarketing attitudes, methods and their impacts on the on strategic and operative marketing decisions
|
Létrehozó: |
Piskóti, István
Nagy, László
|
Kiadó: |
Budapesti Corvinus Egyetem
|
Dátum: |
2020-03
|
Téma: |
Marketing
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Piskóti, István and Nagy, László (2020) Neuromarketing attitűdök, módszerek és hatások a stratégiai és operatív döntésekre neuromarketing = Neuromarketing attitudes, methods and their impacts on the on strategic and operative marketing decisions. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (3). pp. 67-78. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.07
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.07
|