Ugrás a tartalomhoz

Neuromarketing attitűdök, módszerek és hatások a stratégiai és operatív döntésekre neuromarketing = Neuromarketing attitudes, methods and their impacts on the on strategic and operative marketing decisions

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/5066/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Type = Article
Cím:
Neuromarketing attitűdök, módszerek és hatások a stratégiai és operatív döntésekre neuromarketing = Neuromarketing attitudes, methods and their impacts on the on strategic and operative marketing decisions
Létrehozó:
Piskóti, István
Nagy, László
Kiadó:
Budapesti Corvinus Egyetem
Dátum:
2020-03
Téma:
Marketing
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Piskóti, István and Nagy, László (2020) Neuromarketing attitűdök, módszerek és hatások a stratégiai és operatív döntésekre neuromarketing = Neuromarketing attitudes, methods and their impacts on the on strategic and operative marketing decisions. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (3). pp. 67-78. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.07
Kapcsolat:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.03.07