Ugrás a tartalomhoz

A játékosítás lehetőségei a szakgimnáziumi irodalomoktatásban = Gamification Possibilities of Literature Teaching in Vocational High Schools

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/109396/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Q Science / természettudomány: QA Mathematics / matematika: QA76 Computer software / programozás
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás
Type = Article
Cím:
A játékosítás lehetőségei a szakgimnáziumi irodalomoktatásban = Gamification Possibilities of Literature Teaching in Vocational High Schools
Létrehozó:
Bálint, Kinga Lujza
Kiadó:
John von Neumann University
Dátum:
2019
Téma:
LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás
QA76 Computer software / programozás
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Bálint, Kinga Lujza (2019) A játékosítás lehetőségei a szakgimnáziumi irodalomoktatásban = Gamification Possibilities of Literature Teaching in Vocational High Schools. GRADUS, 6 (4.). pp. 11-16. ISSN 2064-8014
Kapcsolat: