Ugrás a tartalomhoz

Contextualising policy work: policy enactment and the specificities of English secondary schools

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/122868/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában: L10 School organization / iskolaszervezet
Type = Article
Cím:
Contextualising policy work: policy enactment and the specificities of English secondary schools
Létrehozó:
Maguire, Meg
Gewirtz, Sharon
Towers, Emma
Neumann, Eszter
Kiadó:
Routledge (Taylor&Francis Group)
Dátum:
2020
Téma:
L10 School organization / iskolaszervezet
LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás
Nyelv:
angol
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Maguire, Meg and Gewirtz, Sharon and Towers, Emma and Neumann, Eszter (2020) Contextualising policy work: policy enactment and the specificities of English secondary schools. RESEARCH PAPERS IN EDUCATION, 35 (4). pp. 488-509. ISSN 0267-1522 (print); 1470-1146 (online)
Kapcsolat:
https://doi.org/10.1080/02671522.2019.1601758
MTMT:30705813 10.1080/02671522.2019.1601758