Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Contextualising policy work: policy enactment and the specificities of English secondary schools |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/122868/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában: L10 School organization / iskolaszervezet Type = Article |
Cím: |
Contextualising policy work: policy enactment and the specificities of English secondary schools
|
Létrehozó: |
Maguire, Meg
Gewirtz, Sharon
Towers, Emma
Neumann, Eszter
|
Kiadó: |
Routledge (Taylor&Francis Group)
|
Dátum: |
2020
|
Téma: |
L10 School organization / iskolaszervezet
LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás
|
Nyelv: |
angol
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Maguire, Meg and Gewirtz, Sharon and Towers, Emma and Neumann, Eszter (2020) Contextualising policy work: policy enactment and the specificities of English secondary schools. RESEARCH PAPERS IN EDUCATION, 35 (4). pp. 488-509. ISSN 0267-1522 (print); 1470-1146 (online)
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.1080/02671522.2019.1601758
MTMT:30705813 10.1080/02671522.2019.1601758
|