Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Hogyan válik a CRM a vállalatok versenyképességének meghatározó elemévé? |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/6804/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Service management Type = Article |
Cím: |
Hogyan válik a CRM a vállalatok versenyképességének meghatározó elemévé?
|
Létrehozó: |
Mester, Csaba
|
Kiadó: |
Corvinus University of Budapest, School of Management
|
Dátum: |
2006
|
Téma: |
Marketing
Service management
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Mester, Csaba (2006) Hogyan válik a CRM a vállalatok versenyképességének meghatározó elemévé? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (ksz1). pp. 87-97. DOI http://doi.org/10.14267/VEZTUD.2006.ksz.08
|
Kapcsolat: |