Ugrás a tartalomhoz

Hogyan válik a CRM a vállalatok versenyképességének meghatározó elemévé?

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/6804/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Service management
Type = Article
Cím:
Hogyan válik a CRM a vállalatok versenyképességének meghatározó elemévé?
Létrehozó:
Mester, Csaba
Kiadó:
Corvinus University of Budapest, School of Management
Dátum:
2006
Téma:
Marketing
Service management
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Mester, Csaba (2006) Hogyan válik a CRM a vállalatok versenyképességének meghatározó elemévé? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (ksz1). pp. 87-97. DOI http://doi.org/10.14267/VEZTUD.2006.ksz.08
Kapcsolat: