Ugrás a tartalomhoz

“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/6811/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Type = Book
Cím:
“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference
Közreműködő:
Mitev, Ariel Zoltán
Csordás, Tamás
Horváth, Dóra
Boros, Kitti
Kiadó:
Budapesti Corvinus Egyetem
Dátum:
2021
Téma:
Marketing
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Book
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Mitev, Ariel Zoltán and Csordás, Tamás and Horváth, Dóra and Boros, Kitti, eds. (2021) “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 9789635038718
Kapcsolat:
https://emok.hu/tanulmany-kereso/konferenciakotetek/c18:post-traumatic-marketing-virtuality-and-reality