Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/6811/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Type = Book |
Cím: |
“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference
|
Közreműködő: |
Mitev, Ariel Zoltán
Csordás, Tamás
Horváth, Dóra
Boros, Kitti
|
Kiadó: |
Budapesti Corvinus Egyetem
|
Dátum: |
2021
|
Téma: |
Marketing
|
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Book
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Mitev, Ariel Zoltán and Csordás, Tamás and Horváth, Dóra and Boros, Kitti, eds. (2021) “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 9789635038718
|
Kapcsolat: |
https://emok.hu/tanulmany-kereso/konferenciakotetek/c18:post-traumatic-marketing-virtuality-and-reality
|