Ugrás a tartalomhoz

 

Formative Assessment as an Instructional Approach in the Teaching and Learning of Mathematics: A Case of Secondary School Teachers and Students in Kenya

  • Metaadatok
Tartalom: https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11181/
Archívum: SZTE Doktori Értekezések Repozitórium
Gyűjtemény: Tudományterületek = Bölcsészettudományok: Neveléstudományok
Típus = Disszertáció
Cím:
Formative Assessment as an Instructional Approach in the Teaching and Learning of Mathematics: A Case of Secondary School Teachers and Students in Kenya
Létrehozó:
Wafubwa Ruth Nanjekho
Dátum:
2022-05-16
Téma:
05.03. Oktatástudomány
Tartalmi leírás:
Nyelv:
angol
angol
magyar
angol
Típus:
Disszertáció
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11181/1/Dissertation_Ruth%20Wafubwa.pdf
https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11181/2/Dissertation%20summary%20in%20English_Ruth%20Wafubwa.pdf
https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11181/3/Dissertation%20summary%20in%20Hungarian_Ruth%20Wafubwa.pdf
Wafubwa Ruth Nanjekho Formative Assessment as an Instructional Approach in the Teaching and Learning of Mathematics: A Case of Secondary School Teachers and Students in Kenya. [Disszertáció]
Kapcsolat:
https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11181/