Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Formative Assessment as an Instructional Approach in the Teaching and Learning of Mathematics: A Case of Secondary School Teachers and Students in Kenya |
Tartalom: | https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11181/ |
---|---|
Archívum: | SZTE Doktori Értekezések Repozitórium |
Gyűjtemény: |
Tudományterületek = Bölcsészettudományok: Neveléstudományok
Típus = Disszertáció |
Cím: |
Formative Assessment as an Instructional Approach in the Teaching and Learning of Mathematics: A Case of Secondary School Teachers and Students in Kenya
|
Létrehozó: |
Wafubwa Ruth Nanjekho
|
Dátum: |
2022-05-16
|
Téma: |
05.03. Oktatástudomány
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
angol
angol
magyar
angol
|
Típus: |
Disszertáció
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
application/pdf
application/pdf
|
Azonosító: |
https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11181/1/Dissertation_Ruth%20Wafubwa.pdf
https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11181/2/Dissertation%20summary%20in%20English_Ruth%20Wafubwa.pdf
https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11181/3/Dissertation%20summary%20in%20Hungarian_Ruth%20Wafubwa.pdf
Wafubwa Ruth Nanjekho
Formative Assessment as an Instructional Approach in the Teaching and Learning of Mathematics: A Case of Secondary School Teachers and Students in Kenya.
[Disszertáció]
|
Kapcsolat: |
https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/11181/
|