Ugrás a tartalomhoz

Mi lett fontos a pandémia alatt? Preferenciák, vásárlói szokások átértékelődése a koronavírus-járvány hatására a különböző generációk szemével

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/7374/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Type = Article
Cím:
Mi lett fontos a pandémia alatt? Preferenciák, vásárlói szokások átértékelődése a koronavírus-járvány hatására a különböző generációk szemével
Létrehozó:
Csiszárik-Kocsir, Ágnes
Garai-Fodor, Mónika
Varga, János
Kiadó:
Budapesti Corvinus Egyetem
Dátum:
2022-04
Téma:
Marketing
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Csiszárik-Kocsir, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5454-7843 <https://orcid.org/0000-0001-5454-7843>, Garai-Fodor, Mónika ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7993-2780 <https://orcid.org/0000-0001-7993-2780> and Varga, János ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1891-7269 <https://orcid.org/0000-0002-1891-7269> (2022) Mi lett fontos a pandémia alatt? Preferenciák, vásárlói szokások átértékelődése a koronavírus-járvány hatására a különböző generációk szemével. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (4). pp. 70-83. DOI 10.14267/VEZTUD.2022.04.06
Kapcsolat:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.04.06
10.14267/VEZTUD.2022.04.06