Ugrás a tartalomhoz

Schools’ We‑mentality and Students’ Civic Engagement – A Text‑based Approach

  • Metaadatok
Tartalom: https://openarchive.tk.mta.hu/573/
Archívum: TK KDK
Gyűjtemény: Type = Article
Cím:
Schools’ We‑mentality and Students’ Civic Engagement – A Text‑based Approach
Létrehozó:
Hüning, Hendrik
Kiadó:
Springer
Dátum:
2022-08-31
Téma:
H Social Sciences (General)
Nyelv:
angol
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
https://openarchive.tk.mta.hu/573/1/s12187-022-09954-0.pdf
Hüning, Hendrik (2022) Schools’ We‑mentality and Students’ Civic Engagement – A Text‑based Approach. Child Indicators Research. ISSN 1874-8988
Kapcsolat:
https://openarchive.tk.mta.hu/573/
https://link.springer.com/article/10.1007/s12187-022-09954-0
https://doi.org/10.1007/s12187-022-09954-0
Létrehozó:
cc_by_nd