Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Schools’ We‑mentality and Students’ Civic Engagement – A Text‑based Approach |
Tartalom: | https://openarchive.tk.mta.hu/573/ |
---|---|
Archívum: | TK KDK |
Gyűjtemény: | Type = Article |
Cím: |
Schools’ We‑mentality and Students’ Civic Engagement – A Text‑based Approach
|
Létrehozó: |
Hüning, Hendrik
|
Kiadó: |
Springer
|
Dátum: |
2022-08-31
|
Téma: |
H Social Sciences (General)
|
Nyelv: |
angol
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
https://openarchive.tk.mta.hu/573/1/s12187-022-09954-0.pdf
Hüning, Hendrik (2022) Schools’ We‑mentality and Students’ Civic Engagement – A Text‑based Approach. Child Indicators Research. ISSN 1874-8988
|
Kapcsolat: |
https://openarchive.tk.mta.hu/573/
https://link.springer.com/article/10.1007/s12187-022-09954-0
https://doi.org/10.1007/s12187-022-09954-0
|
Létrehozó: |
cc_by_nd
|