Ugrás a tartalomhoz

Az M4 sport piacra lépésének hatása a sportközvetítési jogok piacán, Magyarországon – A sportági szakszövetségek szemszögéből

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/7659/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Culture, sport
Subject = Media and communication
Type = Article
Cím:
Az M4 sport piacra lépésének hatása a sportközvetítési jogok piacán, Magyarországon – A sportági szakszövetségek szemszögéből
Létrehozó:
András, Krisztina
Máté, Tünde
Várhegyi, Ferenc
Kiadó:
Corvinus University of Budapest, School of Management
Dátum:
2022-10-10
Téma:
Culture, sport
Media and communication
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
András, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1983-0330 <https://orcid.org/0000-0003-1983-0330>, Máté, Tünde ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4538-2076 <https://orcid.org/0000-0003-4538-2076> and Várhegyi, Ferenc ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1567-7191 <https://orcid.org/0000-0002-1567-7191> (2022) Az M4 sport piacra lépésének hatása a sportközvetítési jogok piacán, Magyarországon – A sportági szakszövetségek szemszögéből. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (10). pp. 28-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2022.10.03
Kapcsolat:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.10.03
10.14267/VEZTUD.2022.10.03