Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
The Perceived Empowering And Brand-related Effects Of Femvertising |
Tartalom: | http://phd.lib.uni-corvinus.hu/1257/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Doktori disszertációk archívum |
Gyűjtemény: |
Állapot = Nem publikált
Témakör = Média és kommunikáció Témakör = Marketing Témakör = Szociológia Típus = Disszertáció |
Cím: |
The Perceived Empowering And Brand-related Effects Of Femvertising
|
Létrehozó: |
Török, Anna
|
Dátum: |
2023-03-03
|
Téma: |
Marketing
Média és kommunikáció
Szociológia
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
angol
angol
magyar
magyar
|
Típus: |
Disszertáció
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
application/pdf
application/pdf
|
Azonosító: |
Török, Anna (2023) The Perceived Empowering And Brand-related Effects Of Femvertising. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI https://doi.org/10.14267/phd.2023005
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.14267/phd.2023005
|