Ugrás a tartalomhoz

A gazdasági válság hatása a kereskedelmi márkás termékekre Magyarországon

  • Metaadatok
Tartalom: https://journal.uni-mate.hu/index.php/etm/article/view/108
Archívum: Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing
Gyűjtemény: Cikkek
Cím:
A gazdasági válság hatása a kereskedelmi márkás termékekre Magyarországon
Létrehozó:
Fehér, Orsolya
Hajdu, Istvánné
Boros, Péter
Kiadó:
Kaposvári Egyetem
Dátum:
2010-02-15
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
https://journal.uni-mate.hu/index.php/etm/article/view/108
Forrás:
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing; Évf. 7 szám 1 (2010); 11-14
2560-2551
1786-3422
Kapcsolat:
https://journal.uni-mate.hu/index.php/etm/article/view/108/760