Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Cikkek
Archívum:
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing
Tárolt tételek száma:
211
Tartalmi leírás:
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
211
(Beer) Revolution: Fruit flavoured beers on the hungarian beer market
Tartalom
|
Metaadatok
Major, Anita
A „brand licensing” és szabályozásának kérdései
Tartalom
|
Metaadatok
Szűcs, Róbert Sándor
A bizalom megítélése az ökoélelmiszerek piacán
Tartalom
|
Metaadatok
Szente, Viktória
A CBA élelmiszerlánc stratégiája az egészséges élelmiszerek piacán
Tartalom
|
Metaadatok
Szilvási, Mihály; Zarka, János; Horváth, József
A CBA Kereskedelmi Kft. szerepe az élelmiszer kiskereskedelemben
Tartalom
|
Metaadatok
Horváth, József; Szilvási, Mihály
A csokoládé fogyasztói megítélése
Tartalom
|
Metaadatok
Laskai, Zsanett; Olsovszkyné Némedi, Andrea
A Fino-Food Kft.-nél végzett termékinnováció fogyasztói megítélése az egalizált súlyú sajtok piacán
Tartalom
|
Metaadatok
Egyed, Linda; Szakály, Zoltán; Szente, Viktória; Szigeti, Orsolya; Polereczki, Zsolt
A fogyasztók információ-igénye az élelmiszervásárlás során – egy fókuszcsoportos kutatás eredményei
Tartalom
|
Metaadatok
Soós, Gabriella
A funkcionális tejtermékek fogyasztói magatartásának összetevői
Tartalom
|
Metaadatok
Lehota, József; Komáromi, Nikoletta
A gazdasági válság hatása a kereskedelmi márkás termékekre Magyarországon
Tartalom
|
Metaadatok
Fehér, Orsolya; Hajdu, Istvánné; Boros, Péter
A gyermekkori elhízás gazdasági és marketing aspektusai az egészségügyi szakemberek szerint
Tartalom
|
Metaadatok
Szűcs, Róbert Sándor
A gyümölcsborok kedveltsége a magyar borfogyasztásban
Tartalom
|
Metaadatok
Perjési, József; Podruzsik, Szilárd
A halászati termékek fogyasztása, termelése és kereskedelme Európában
Tartalom
|
Metaadatok
Szűcs, István
A hazai élelmiszerek megítélésének és preferenciájának vizsgálata egy magyar és egy külföldi élelmiszer-üzletlánc vásárlói körében – 1. rész
Tartalom
|
Metaadatok
Hámori, Judit; Horváth, Ágnes
A hazai élelmiszerek megítélésének és preferenciájának vizsgálata egy magyar és egy külföldi élelmiszer-üzletlánc vásárlói körében – 2. rész
Tartalom
|
Metaadatok
Hámori, Judit; Horváth, Ágnes
A hazai halfogyasztási szokások és a magyarországi halpiaci tendenciák alakulása napjainkban
Tartalom
|
Metaadatok
Szathmári, László; Káldy, Jenő; Németh, Ádám; Szilágyi, Gábor; Hancz, Csaba
A kiskereskedelmi marketing kiszervezésének létjogosultsága
Tartalom
|
Metaadatok
Oláh, Judit; Dombi, Márton
A környezetvédelem szerepe az élelmiszer-vásárlásban
Tartalom
|
Metaadatok
Lábodi, Lilla; Bence, Krisztina; Böröndi-Fülöp, Nikoletta
A közösségi marketing lehetőségei a kiegyensúlyozott táplálkozásra irányuló kommunikációban
Tartalom
|
Metaadatok
Totth, Gedeon
A magyar 50+ generáció fenntartható fogyasztási szokásai
Tartalom
|
Metaadatok
Szarka, Krisztina; Lehota, József; Langer, Katalin
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
211