Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Helyi termék, mint a periférikus térségek identitásképző és településmarketing eszköze = Local products as a tool of identity building and settlement marketing for peripheral areas |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/8111/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Urban planning Subject = Economic development Subject = Commerce and tourism Type = Article |
Cím: |
Helyi termék, mint a periférikus térségek identitásképző és településmarketing eszköze = Local products as a tool of identity building and settlement marketing for peripheral areas
|
Létrehozó: |
Gera, Anna
Czapp, Nikolett
Domokos, Csenge
Varga, Ágnes
|
Dátum: |
2023
|
Téma: |
Economic development
Urban planning
Commerce and tourism
Marketing
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Gera, Anna, Czapp, Nikolett, Domokos, Csenge and Varga, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5982-2832 <https://orcid.org/0000-0001-5982-2832> (2023) Helyi termék, mint a periférikus térségek identitásképző és településmarketing eszköze = Local products as a tool of identity building and settlement marketing for peripheral areas. Észak-magyarországi Stratégiai Füzetek, 20 (1). pp. 47-61. DOI https://doi.org/10.32976/stratfuz.2023.4
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.32976/stratfuz.2023.4
https://doi.org/10.32976/stratfuz.2023.4
|