Ugrás a tartalomhoz

Helyi termék, mint a periférikus térségek identitásképző és településmarketing eszköze = Local products as a tool of identity building and settlement marketing for peripheral areas

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/8111/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Urban planning
Subject = Economic development
Subject = Commerce and tourism
Type = Article
Cím:
Helyi termék, mint a periférikus térségek identitásképző és településmarketing eszköze = Local products as a tool of identity building and settlement marketing for peripheral areas
Létrehozó:
Gera, Anna
Czapp, Nikolett
Domokos, Csenge
Varga, Ágnes
Dátum:
2023
Téma:
Economic development
Urban planning
Commerce and tourism
Marketing
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Gera, Anna, Czapp, Nikolett, Domokos, Csenge and Varga, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5982-2832 <https://orcid.org/0000-0001-5982-2832> (2023) Helyi termék, mint a periférikus térségek identitásképző és településmarketing eszköze = Local products as a tool of identity building and settlement marketing for peripheral areas. Észak-magyarországi Stratégiai Füzetek, 20 (1). pp. 47-61. DOI https://doi.org/10.32976/stratfuz.2023.4
Kapcsolat:
https://doi.org/10.32976/stratfuz.2023.4
https://doi.org/10.32976/stratfuz.2023.4