Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Digital marketing adoption of microenterprises in a technology acceptance approach |
Tartalom: | https://unipub.lib.uni-corvinus.hu/8374/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Knowledge economy, innovation Type = Article |
Cím: |
Digital marketing adoption of microenterprises in a technology acceptance approach
|
Létrehozó: |
Buvár, Ágnes
Gáti, Mirkó
|
Kiadó: |
Sciendo
|
Dátum: |
2023-06
|
Téma: |
Knowledge economy, innovation
Marketing
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
angol
angol
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
https://unipub.lib.uni-corvinus.hu/8374/1/10.2478_mmcks-2023-0008.pdf
Buvár, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9856-9251 <https://orcid.org/0000-0001-9856-9251> and Gáti, Mirkó ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5879-6353 <https://orcid.org/0000-0001-5879-6353> (2023) Digital marketing adoption of microenterprises in a technology acceptance approach. MANAGEMENT AND MARKETING, 18 (2). pp. 127-144. DOI https://doi.org/10.2478/mmcks-2023-0008
|
Kapcsolat: |
https://unipub.lib.uni-corvinus.hu/8374/
https://doi.org/10.2478/mmcks-2023-0008
https://doi.org/10.2478/mmcks-2023-0008
|