Ugrás a tartalomhoz

Digital marketing adoption of microenterprises in a technology acceptance approach

  • Metaadatok
Tartalom: https://unipub.lib.uni-corvinus.hu/8374/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Knowledge economy, innovation
Type = Article
Cím:
Digital marketing adoption of microenterprises in a technology acceptance approach
Létrehozó:
Buvár, Ágnes
Gáti, Mirkó
Kiadó:
Sciendo
Dátum:
2023-06
Téma:
Knowledge economy, innovation
Marketing
Tartalmi leírás:
Nyelv:
angol
angol
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
https://unipub.lib.uni-corvinus.hu/8374/1/10.2478_mmcks-2023-0008.pdf
Buvár, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9856-9251 <https://orcid.org/0000-0001-9856-9251> and Gáti, Mirkó ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5879-6353 <https://orcid.org/0000-0001-5879-6353> (2023) Digital marketing adoption of microenterprises in a technology acceptance approach. MANAGEMENT AND MARKETING, 18 (2). pp. 127-144. DOI https://doi.org/10.2478/mmcks-2023-0008
Kapcsolat:
https://unipub.lib.uni-corvinus.hu/8374/
https://doi.org/10.2478/mmcks-2023-0008
https://doi.org/10.2478/mmcks-2023-0008