Ugrás a tartalomhoz

 

The Psychological Effects of Celebrity Endorsement on the Consumer Purchasing Behavior

  • Metaadatok
Tartalom: http://publicatio.uni-sopron.hu/2771/
Archívum: SOE Publicatio Repozitórium
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része
Cím:
The Psychological Effects of Celebrity Endorsement on the Consumer Purchasing Behavior
Létrehozó:
Nyikos, Bendegúz Richárd
Pankotay, Fruzsina Magda
Kiadó:
IBIMA
Dátum:
2022
Nyelv:
angol
angol
Típus:
Könyv része
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Nyikos, Bendegúz Richárd és Pankotay, Fruzsina Magda (2022) The Psychological Effects of Celebrity Endorsement on the Consumer Purchasing Behavior. In: Proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) 30-31 May 2021, Cordoba, Spain. IBIMA, Córdoba. ISBN 9780999855164
MTMT:32100251
Kapcsolat:
MTMT:32100251