Ugrás a tartalomhoz

The Relationship between the Framing of Speeding Messages and Changes in Attitude of Generation Z Respondents

  • Metaadatok
Tartalom: https://unipub.lib.uni-corvinus.hu/8462/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Media and communication
Type = Article
Cím:
The Relationship between the Framing of Speeding Messages and Changes in Attitude of Generation Z Respondents
Létrehozó:
Uricska, Erna
Kiadó:
Nemzeti Közszolgálati Egyetem Rendészettudományi Kar
Dátum:
2023
Téma:
Media and communication
Tartalmi leírás:
Nyelv:
angol
angol
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
https://unipub.lib.uni-corvinus.hu/8462/1/e-communitypolicing_speeding.pdf
Uricska, Erna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5371-0650 <https://orcid.org/0000-0002-5371-0650> (2023) The Relationship between the Framing of Speeding Messages and Changes in Attitude of Generation Z Respondents. Magyar Rendészet, 23 (1). pp. 249-262. DOI https://doi.org/10.32577/mr.2023.1.16
Kapcsolat:
https://unipub.lib.uni-corvinus.hu/8462/
https://doi.org/10.32577/mr.2023.1.16
https://doi.org/10.32577/mr.2023.1.16