Ugrás a tartalomhoz

 

Problémaalapú megközelítés alkalmazása matematikaórán és hatásai felső tagozatos diákok motivációjára, gondolkodásmódjára és tanulási eredményeire
Effects of problem-based approach in mathematics classrooms on lower secondary students’ motivation, thinking and learning outcomes

  • Metaadatok
Tartalom: https://hdl.handle.net/2437/365754
Archívum: DEA PhD
Gyűjtemény: PhD dolgozatok
Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola
Cím:
Problémaalapú megközelítés alkalmazása matematikaórán és hatásai felső tagozatos diákok motivációjára, gondolkodásmódjára és tanulási eredményeire
Effects of problem-based approach in mathematics classrooms on lower secondary students’ motivation, thinking and learning outcomes
Létrehozó:
Báró, Emőke
Közreműködő:
Herendiné Kónya, Eszter
Kovács, Zoltán
Matematika- és számítástudományok doktori iskola
Természettudományi és Technológiai Kar
Tóth, Emőke
Dátum:
2024-01-30T19:25:41Z
2024-01-30T19:25:41Z
2024
2024-05-08
Téma:
problémaalapú tanulás, motiváció, kritikus gondolkodás, algebrai gondolkodás, tanulási eredmények, problem-based learning, motivation, critical thinking, algebraic thinking, learning outcomes
Matematika- és számítástudományok
Természettudományok
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
angol
Formátum:
application/pdf
application/pdf
181 oldal
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
https://hdl.handle.net/2437/365754