Ugrás a tartalomhoz

Termékinformációk szerepe az élelmiszer-választásban - a Debreceni Egyetem hallgatóinak attitűdvizsgálata és a tudatos vásárlást támogató applikációk lehetőségei = The role of food information in choice - attitude analysis of the students at the University of Debrecen and potential applications supporting conscious consumption

  • Metadata
Content: https://real.mtak.hu/189127/
Archive: REAL
Set: Status = Published
Subject = R Medicine / orvostudomány: RA Public aspects of medicine / orvostudomány társadalmi szerepe: RA0421 Public health. Hygiene. Preventive Medicine / közegészségügy, higiénia, betegség-megelőzés
Type = Article
Subject = Q Science / természettudomány: QA Mathematics / matematika: QA76.16-QA76.165 Communication networks, media, information society / kommunikációs hálózatok, média, információs társadalom
Subject = T Technology / alkalmazott, műszaki tudományok: TX Home economics / háztartástan: TX642-TX840 Food sciences / élelmiszertudomány
Title:
Termékinformációk szerepe az élelmiszer-választásban - a Debreceni Egyetem hallgatóinak attitűdvizsgálata és a tudatos vásárlást támogató applikációk lehetőségei = The role of food information in choice - attitude analysis of the students at the University of Debrecen and potential applications supporting conscious consumption
Creator:
Botos, Szilvia
Bíró, Éva
Tóth, Mihály
Szilágyi, Róbert
Date:
2021
Subject:
QA76.16-QA76.165 Communication networks, media, information society / kommunikációs hálózatok, média, információs társadalom
RA0421 Public health. Hygiene. Preventive Medicine / közegészségügy, higiénia, betegség-megelőzés
TX642-TX840 Food sciences / élelmiszertudomány
Description:
Language:
Hungarian
Type:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Format:
text
Identifier:
https://real.mtak.hu/189127/1/11117-Cikkszovege-48082-1-10-20230412.pdf
Botos, Szilvia and Bíró, Éva and Tóth, Mihály and Szilágyi, Róbert (2021) Termékinformációk szerepe az élelmiszer-választásban - a Debreceni Egyetem hallgatóinak attitűdvizsgálata és a tudatos vásárlást támogató applikációk lehetőségei = The role of food information in choice - attitude analysis of the students at the University of Debrecen and potential applications supporting conscious consumption. EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS, 62 (1). pp. 4-16. ISSN 1786-2434
Relation:
https://real.mtak.hu/189127/
https://doi.org/10.24365/ef.v62i1.615
MTMT:31902195 10.24365/ef.v62i1.615
Creator:
cc_by_nc