Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Updating the Construction of Market Orientation with Holistic Marketing Conception
|
Tartalom: | https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gaz... |
---|---|
Archívum: | Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok |
Gyűjtemény: | Fogyasztói szokások és piacorientáció |
Cím: |
Updating the Construction of Market Orientation with Holistic Marketing Conception
A piacorientáció konstrukciójának aktualizálása a holisztikus marketingkoncepció segítségével
|
Létrehozó: |
Kovács, Bence
Szakály, Zoltán
|
Kiadó: |
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
|
Dátum: |
2020-06-24
|
Téma: |
market orientation
holistic marketing conception
consumer orientation
piacorientáció
holisztikus marketingkoncepció
vevőorientáció
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/33918
10.14232/jtgf.2020.1-2.11-21
|
Forrás: |
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol 15 No 1-2 (2020); 11-21
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol. 15 Núm. 1-2 (2020); 11-21
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol. 15 No 1-2 (2020); 11-21
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Évf. 15 szám 1-2 (2020); 11-21
2676-9867
1788-7593
|
Kapcsolat: |
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/33918/32981
|