Ugrás a tartalomhoz

A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben

  • Metadata
Content: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/5897/
Archive: Corvinus Kutatások
Set: Status = Published
Subject = Marketing
Type = Article
Title:
A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben
Creator:
Agárdi, Irma
Szabolcsné Orosz, Judit
Berezvai, Zombor
Publisher:
Corvinus University of Budapest
Date:
2020-09
Subject:
Marketing
Description:
Language:
Hungarian
Hungarian
Type:
Article
PeerReviewed
Format:
application/pdf
Identifier:
Agárdi, Irma and Szabolcsné Orosz, Judit and Berezvai, Zombor (2020) A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (9). pp. 2-15. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.09.01
Relation:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.09.01
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.09.01