Search
Login
Contacts
A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben |
Content: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/5897/ |
---|---|
Archive: | Corvinus Kutatások |
Set: |
Status = Published
Subject = Marketing Type = Article |
Title: |
A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben
|
Creator: |
Agárdi, Irma
Szabolcsné Orosz, Judit
Berezvai, Zombor
|
Publisher: |
Corvinus University of Budapest
|
Date: |
2020-09
|
Subject: |
Marketing
|
Description: | |
Language: |
Hungarian
Hungarian
|
Type: |
Article
PeerReviewed
|
Format: |
application/pdf
|
Identifier: |
Agárdi, Irma and Szabolcsné Orosz, Judit and Berezvai, Zombor (2020) A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (9). pp. 2-15. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.09.01
|
Relation: |
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.09.01
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.09.01
|