Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Exploring City Brand Engagement: Uncovering the Values of Engaged Stakeholders in Budapest |
Tartalom: | https://phd.lib.uni-corvinus.hu/1338/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Doktori disszertációk archívum |
Gyűjtemény: |
Állapot = Nem publikált
Témakör = Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Témakör = Marketing Típus = Disszertáció |
Cím: |
Exploring City Brand Engagement: Uncovering the Values of Engaged Stakeholders in Budapest
|
Létrehozó: |
Namaz, Lachin
|
Dátum: |
2024-04-09
|
Téma: |
Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
angol
angol
angol
|
Típus: |
Disszertáció
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
application/pdf
|
Azonosító: |
https://phd.lib.uni-corvinus.hu/1338/1/Lachin_Namaz_den.pdf
https://phd.lib.uni-corvinus.hu/1338/7/Lachin_Namaz_ten.pdf
Namaz, Lachin (2024) Exploring City Brand Engagement: Uncovering the Values of Engaged Stakeholders in Budapest. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI https://doi.org/10.14267/phd.2024024
|
Kapcsolat: |
https://phd.lib.uni-corvinus.hu/1338/
https://doi.org/10.14267/phd.2024024
https://doi.org/10.14267/phd.2024024
|