Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Témakör = Média és kommunikáció
Archívum:
Corvinus Doktori disszertációk archívum
Tárolt tételek száma:
69
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
21
-
40
/
69
A társadalmi felelősségvállalás és a vállalati reputáció érintetti szempontú vizsgálata = Stakeholder-focused research of Corporate Social Responsibility and Corporate Reputation
Tartalom
|
Metaadatok
Lukács, Rita
A vállalati társadalmi felelősségvállalás online vállalati diskurzusa. Avagy mit és hogyan kommunikálnak a hazai közép- és nagyvállalatok honlapjaikon a társadalmi szerepükről és felelősségükről = The online discourse of corporate social responsibility - what and how Hungarian medium-sized and large companies communicate about their corporate social role and responsibility
Tartalom
|
Metaadatok
Géring, Zsuzsanna
A vállalatok és érintettjeik jellemző együttműködési formáinak kommunikációtudományi vizsgálata = The Forms of Cooperation Between Corporations and Stakeholders – Analysis with the Approach of Communication Studies’
Tartalom
|
Metaadatok
Molnár, Bálint
A vizuális retorika triadikus koncepciója: elméleti keret és esettanulmányok: vizuális retorika a katasztrófa-hírközlésben
Tartalom
|
Metaadatok
Deli, Eszter
Ad revolution or evolution? Typical ad representation and general ad attitudes influence the effectiveness of branded content = Reklám forradalom vagy evolúció? A tipikus reklámok reprezentációja és reklámmal kapcsolatos általános attitűdök befolyásolják a szponzorált tartalmak hatékonyságát
Tartalom
|
Metaadatok
Buvár, Ágnes
AR/VR technológiák vizsgálata a kiállítási kommunikációban [védés előtt]
Tartalom
|
Metaadatok
Kuttner, Ádám
Az anyagiasság, az értékek, az önkéntes egyszerűség és a közösségi médiahasználat összefüggéseinek vizsgálata tinédzserek körében
Tartalom
|
Metaadatok
Debreceni, János
Az élelmiszeripari adalékanyagok fogyasztói kockázat-észlelése = Consumer risk perception of food additives
Tartalom
|
Metaadatok
Szűcs, Viktória
Az elvonulás mint kommunikációs színtér: Felkészültségek és problémamegoldás egy buddhista közösségben
Tartalom
|
Metaadatok
Huszár, Orsolya
AZ ERŐTLEN KOMMUNIKÁCIÓ EREJE – THE POWER OF POWERLESS COMMUNICATION. A szelíd retorika, mint meggyőző kommunikációs stratégia megalapozása és sikertényezőinek feltérképezése a CSR-típusú és társadalmi célú reklámokban
Tartalom
|
Metaadatok
Komár, Zita
Az EU versenyszabályainak hatása a közszolgálati média helyzetére
Tartalom
|
Metaadatok
Márton, Lídia
Az eurózóna másságretorikája — Az Európai Központi Bank és a német média hierarchikus Európa-képe az euróválságban
Tartalom
|
Metaadatok
Jele, Ágnes
Az integrált marketingkommunikáció alkalmazásának strukturális modellje = The structural model of the application of integrated marketing communications
Tartalom
|
Metaadatok
Bernschütz, Mária
Az online hírmédia üzletimodell-váltása = Shift of business models in the online news media
Tartalom
|
Metaadatok
Vékey, Zoltán Ádám
Az online hírszelekciót meghatározó tényezők vizsgálata, különös tekintettel a hírek mellett található szimbólumokra, képi- és videoanyagokra
Tartalom
|
Metaadatok
Kósa, István
Az online szájreklám (e-WOM) mint marketingkommunikációs eszköz. Az online fogyasztói vélemények információs szerepe a TripAdvisor példáján keresztül = Electronic word-of-mouth as a marketing communications tool. The information role of consumer opinions in the case of TripAdvisor
Tartalom
|
Metaadatok
Markos-Kujbus, Éva
Az új média szolgáltatások piaca = The market of new media services
Tartalom
|
Metaadatok
Urbán, Ágnes
Cooperation, Uncertainty, Creativity
Tartalom
|
Metaadatok
Kéri, Rita
Csernobil a médiában : A szovjet-kommunista típusú sajtómodell a Kádár-korszakban egy esettanulmány tükrében
Tartalom
|
Metaadatok
Kékesdi-Boldog, Dalma
Egy könyvformátum születése – Az interaktív könyvek hatása a szövegértési és olvasási készségre az Alpha és Z generáció körében
Tartalom
|
Metaadatok
Horváth, Dorka
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
21
-
40
/
69