Search
Login
Contacts
A márkalojalitást befolyásoló tényezők vizsgálata: az involvement, a kockázat és az észlelt tudás szerepe. |
Content: | http://portal.uni-corvinus.hu/index.php?id=26979 |
---|---|
Archive: | Corvinus Kutatások |
Set: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Food economy Type = Monograph |
Title: |
A márkalojalitást befolyásoló tényezők vizsgálata: az involvement, a kockázat és az észlelt tudás szerepe.
|
Creator: |
Dörnyei, Krisztina
Gyulavári, Tamás
|
Publisher: |
BCE Marketing és Média Intézet
|
Date: |
2011-09
|
Subject: |
Marketing
Food economy
|
Description: | |
Type: |
Monograph
NonPeerReviewed
|
Format: |
application/pdf
|
Identifier: |
Dörnyei, Krisztina and Gyulavári, Tamás (2011) A márkalojalitást befolyásoló tényezők vizsgálata: az involvement, a kockázat és az észlelt tudás szerepe. Working Paper. BCE Marketing és Média Intézet, Budapest.
|
Relation: |