Ugrás a tartalomhoz

A márkalojalitást befolyásoló tényezők vizsgálata: az involvement, a kockázat és az észlelt tudás szerepe.

  • Metadata
Content: http://portal.uni-corvinus.hu/index.php?id=26979
Archive: Corvinus Kutatások
Set: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Food economy
Type = Monograph
Title:
A márkalojalitást befolyásoló tényezők vizsgálata: az involvement, a kockázat és az észlelt tudás szerepe.
Creator:
Dörnyei, Krisztina
Gyulavári, Tamás
Publisher:
BCE Marketing és Média Intézet
Date:
2011-09
Subject:
Marketing
Food economy
Description:
Type:
Monograph
NonPeerReviewed
Format:
application/pdf
Identifier:
Dörnyei, Krisztina and Gyulavári, Tamás (2011) A márkalojalitást befolyásoló tényezők vizsgálata: az involvement, a kockázat és az észlelt tudás szerepe. Working Paper. BCE Marketing és Média Intézet, Budapest.
Relation: