Ugrás a tartalomhoz

A szolgáltatásérték, a bizalom és az elkötelezettség vizsgálata a kulturális szolgáltatások körében ‒ a jobb szolgáltatásérték magasabb elkötelezettséget eredményez?

  • Metadata
Content: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/3058/
Archive: Corvinus Kutatások
Set: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Service management
Subject = Culture, sport
Type = Article
Title:
A szolgáltatásérték, a bizalom és az elkötelezettség vizsgálata a kulturális szolgáltatások körében ‒ a jobb szolgáltatásérték magasabb elkötelezettséget eredményez?
Creator:
Ercsey, Ida
Publisher:
Corvinus University of Budapest, School of Management
Date:
2017-09
Subject:
Culture, sport
Marketing
Service management
Description:
Language:
Hungarian
Hungarian
Type:
Article
PeerReviewed
Format:
application/pdf
Identifier:
Ercsey, Ida (2017) A szolgáltatásérték, a bizalom és az elkötelezettség vizsgálata a kulturális szolgáltatások körében ‒ a jobb szolgáltatásérték magasabb elkötelezettséget eredményez? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (8-9). pp. 35-45. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.09.04
Relation:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.09.04