Search
Login
Contacts
A szolgáltatásérték, a bizalom és az elkötelezettség vizsgálata a kulturális szolgáltatások körében ‒ a jobb szolgáltatásérték magasabb elkötelezettséget eredményez? |
Content: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/3058/ |
---|---|
Archive: | Corvinus Kutatások |
Set: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Service management Subject = Culture, sport Type = Article |
Title: |
A szolgáltatásérték, a bizalom és az elkötelezettség vizsgálata a kulturális szolgáltatások körében ‒ a jobb szolgáltatásérték magasabb elkötelezettséget eredményez?
|
Creator: |
Ercsey, Ida
|
Publisher: |
Corvinus University of Budapest, School of Management
|
Date: |
2017-09
|
Subject: |
Culture, sport
Marketing
Service management
|
Description: | |
Language: |
Hungarian
Hungarian
|
Type: |
Article
PeerReviewed
|
Format: |
application/pdf
|
Identifier: |
Ercsey, Ida (2017) A szolgáltatásérték, a bizalom és az elkötelezettség vizsgálata a kulturális szolgáltatások körében ‒ a jobb szolgáltatásérték magasabb elkötelezettséget eredményez? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (8-9). pp. 35-45. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.09.04
|
Relation: |
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.09.04
|