Search
Login
Contacts
„Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei |
Content: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/3876/ |
---|---|
Archive: | Corvinus Kutatások |
Set: |
Status = Published
Subject = Marketing Type = Article |
Title: |
„Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei
|
Creator: |
Malota, Erzsébet
Gyulavári, Tamás
Bogáromi, Eszter
|
Publisher: |
Corvinus University of Budapest, School of Management
|
Date: |
2019-01
|
Subject: |
Marketing
|
Description: | |
Language: |
Hungarian
Hungarian
|
Type: |
Article
PeerReviewed
|
Format: |
application/pdf
|
Identifier: |
Malota, Erzsébet, Gyulavári, Tamás and Bogáromi, Eszter (2019) „Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 80-88. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.08
|
Relation: |
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.08
|