Ugrás a tartalomhoz

„Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei

  • Metadata
Content: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/3876/
Archive: Corvinus Kutatások
Set: Status = Published
Subject = Marketing
Type = Article
Title:
„Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei
Creator:
Malota, Erzsébet
Gyulavári, Tamás
Bogáromi, Eszter
Publisher:
Corvinus University of Budapest, School of Management
Date:
2019-01
Subject:
Marketing
Description:
Language:
Hungarian
Hungarian
Type:
Article
PeerReviewed
Format:
application/pdf
Identifier:
Malota, Erzsébet, Gyulavári, Tamás and Bogáromi, Eszter (2019) „Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 80-88. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.08
Relation:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.08