Search
Login
Contacts
Személyre szabott marketing : A "csináld és add el"! stratégiától a keresletvezérelt rendszerig |
Content: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/4804/ |
---|---|
Archive: | Corvinus Kutatások |
Set: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Management, business policy, business strategy Type = Article |
Title: |
Személyre szabott marketing : A "csináld és add el"! stratégiától a keresletvezérelt rendszerig
|
Creator: |
Szabó, Katalin
|
Publisher: |
Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Gazdálkodástudományi Kar Budapesti Vezetőképző Központ
|
Date: |
2001-12
|
Subject: |
Marketing
Management, business policy, business strategy
|
Description: | |
Language: |
Hungarian
Hungarian
|
Type: |
Article
PeerReviewed
|
Format: |
application/pdf
|
Identifier: |
Szabó, Katalin (2001) Személyre szabott marketing : A "csináld és add el"! stratégiától a keresletvezérelt rendszerig. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (12). pp. 2-12.
|
Relation: |