Ugrás a tartalomhoz

Személyre szabott marketing : A "csináld és add el"! stratégiától a keresletvezérelt rendszerig

  • Metadata
Content: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/4804/
Archive: Corvinus Kutatások
Set: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Management, business policy, business strategy
Type = Article
Title:
Személyre szabott marketing : A "csináld és add el"! stratégiától a keresletvezérelt rendszerig
Creator:
Szabó, Katalin
Publisher:
Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Gazdálkodástudományi Kar Budapesti Vezetőképző Központ
Date:
2001-12
Subject:
Marketing
Management, business policy, business strategy
Description:
Language:
Hungarian
Hungarian
Type:
Article
PeerReviewed
Format:
application/pdf
Identifier:
Szabó, Katalin (2001) Személyre szabott marketing : A "csináld és add el"! stratégiától a keresletvezérelt rendszerig. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (12). pp. 2-12.
Relation: