Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A CSR helye a marketing elméletben |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/443/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Environmental economics Subject = Management, business policy, business strategy Subject = Media and communication Type = Book Section |
Cím: |
A CSR helye a marketing elméletben
|
Létrehozó: |
Gyulavári, Tamás
|
Közreműködő: |
Fojtik, János
|
Kiadó: |
Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar
|
Dátum: |
2011
|
Téma: |
Media and communication
Marketing
Environmental economics
Management, business policy, business strategy
|
Tartalmi leírás: | |
Típus: |
Book Section
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Gyulavári, Tamás (2011) A CSR helye a marketing elméletben. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 350-360. ISBN 9789636423919
|
Kapcsolat: |