Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Személyre szabott marketing : A "csináld és add el"! stratégiától a keresletvezérelt rendszerig |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/4804/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Management, business policy, business strategy Type = Article |
Cím: |
Személyre szabott marketing : A "csináld és add el"! stratégiától a keresletvezérelt rendszerig
|
Létrehozó: |
Szabó, Katalin
|
Kiadó: |
Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Gazdálkodástudományi Kar Budapesti Vezetőképző Központ
|
Dátum: |
2001-12
|
Téma: |
Marketing
Management, business policy, business strategy
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Szabó, Katalin (2001) Személyre szabott marketing : A "csináld és add el"! stratégiától a keresletvezérelt rendszerig. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (12). pp. 2-12.
|
Kapcsolat: |