Ugrás a tartalomhoz

Személyre szabott marketing : A "csináld és add el"! stratégiától a keresletvezérelt rendszerig

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/4804/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Management, business policy, business strategy
Type = Article
Cím:
Személyre szabott marketing : A "csináld és add el"! stratégiától a keresletvezérelt rendszerig
Létrehozó:
Szabó, Katalin
Kiadó:
Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Gazdálkodástudományi Kar Budapesti Vezetőképző Központ
Dátum:
2001-12
Téma:
Marketing
Management, business policy, business strategy
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Szabó, Katalin (2001) Személyre szabott marketing : A "csináld és add el"! stratégiától a keresletvezérelt rendszerig. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (12). pp. 2-12.
Kapcsolat: